Skillnad.


Kommentar av Evah - En av Karlstads största bloggar

Min åsikt är att man inte ska skaffa barn medvetet i ung ålder om man inte har ekonomi till det. Men det beror lite på hur gammal man är, för man kan ju inte vänta hela livet. Men jag skulle inte skaffa barn för tillfället eftersom jag inte har en ekonomi till det. Sen är det skillnad om man blir gravid ändå tycker jag.

Svar: Om min sambo har fast jobb så är det väll inte fel att skaffa barn? Jag har nämligen fått höra att min sambos bror ska få barn först, och att dom ska få innan oss. Det visar sig väll vem som får först? Man kan inte be någon att vänta eller att inte skaffa barn. Vi skulle klara av ett barn nu, men det är inget vi planerar. Utan det kommer när det kommer!
None None

2012-10-18 @ 14:50:31
URL: http://Evaaaahs.se
Kommentar av Roxana

Det spelar ingen roll alls tycker jag.
Är man knarkare eller alkis så kanske det inte är läge för barn av just dom anledningarna.
Men dålig ekonomi eller inte spelar ju ingen roll bara barnet kommer först!!
Jobbar den ena så är ju det hur bra som helst, och man får trots allt föräldrapenning och sånt som täcker många kostnader för barnet.
Sen om man är lämplig eller inte är en helt annan sak.
Men du vet vad jag tycker amandah :)
Kör på, för du vet att jag blir glad för er skull ändå :D <3

Svar: Ja jag skulle sätta barnet framför oss, precis som jag gör med djuren nu. Mat och saker till dom går först. Jo knarkare/alkisar ska inte ha barn om dom inte kan sluta med sitt beroende ! ja det vet jag <3
None None

2012-10-18 @ 15:26:15
URL: http://roxanaganehag.blogg.se

Kommentera här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Om

Min profilbild